اس ام اس عاشقانه
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

 

(فرستنده : مریم) تقدیم به هستیم حمید .
بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی
/ به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی / دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن .
 
(فرستنده : شیرین از تهران)
دلم درد میکند
، انگار خام بودند خیالهایی که به خوردم داده بودی .
 
(فرستنده : دلگیر)
کاش نامت را با خط بریل مینوشتند
، صدا کردنت کافی نیست ، شکوه اسم تو را باید لمس کرد !
 
(فرستنده : فریبرز خسروی از لامرد)
آدم بدون دوست
، چون کتاب بدون جلد است !
 
(فرستنده : ریضا از ترکمانچای)
سفری به دور دنیاست
، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند .
 
(فرستنده : سامان غلام از میاندوآب)
انسانهای خوب همانند گلهای قالیند
، نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !
 
(فرستنده : بهزاد)
چه فرقی دارد
، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد ؟ وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه ی ما !
 
(فرستنده : **۰۹۳۵۵۵۳۸۷)
دلم برایت تنگ شده است
، چه از طول ، چه از عرض و چه از ارتفاع ، می دانم تقصیر تو نیست ، قطعا تقصیر اشکال هندسی ست .
 
(فرستنده : مریم از لامرد)
دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه
/ چنان مهرت به جانم کرده ریشه / که در شش گوشه ی قلبم نوشته / عزیزم ، دوستت دارم همیشه .
 
(فرستنده : مجنون اردبیل)
هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم
، گم میشدم ، حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است ، اضطراب گم شدن نیست !

(فرستنده : نازنین دختر)
دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است
! اذان افطارش را تو بگو .
 
(فرستنده : حسین کتانچی از مشکین شهر)
من بودم
، تو و یک عالمه حرف ، و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد ! کاش بودی و می فهمیدی وقت دلتنگی ، یک آه چقدر وزن دارد .
 
(فرستنده : فرزانه)
عصاره ی تمام مهربانی ها را می گیرم و از آن فرشته ای می سازم همچون "خودت"
.
 
(فرستنده : ناشناس)
تمام مزرعه کافر صدایش می زدند
، گل آفتابگردان کوچکی که عاشق باران شده بود .
 
(فرستنده : سمیرا)
کاش میدانستی که جهانم بی تو "الف" ندارد
!
 
(فرستنده : **۰۹۳۹۹۶۲۹۲)
تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است
، اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !
 
(فرستنده : **۰۹۱۶۷۶۶۶۹)
در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست
؟ مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند ، مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم !
 
(فرستنده : منیره)
طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم
! آسمان دلم را منتظر مگذار .
 
(فرستنده : سمیه جون از رشت)
بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد
، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا .
 
(فرستنده : منیره)
دل اگر بستی
، محکم نبند ، مراقب باش گره کور نزنی ، او میرود ، تو میمانی و یک گره کور .



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت1:08---27 فروردين 1391
salam webetun alie mamnoon misham be manam sar bezanin va nazaretun ro raje be link bedoonam..........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 270
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 703153
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما